imLaurierLaw.hk│小資女。熱愛生活

imLaurierLaw.hk小資女熱愛生活

2010年3月27日星期六

校服誘惑之雷會


昨晚, 第一次出席the Ztyle雷會呀!!!!!
dress code是.....校服!!!! Yo.....校服誘惑來囉~~~
假校服真超美, 好sexy添!! sis身材超捧的~~ (我期待花絮短片呀!!!)

大家氣氛都超好的~~ 整個雷會都超吵的 XD (大家聊過不停!!!)
一起玩玩遊戲, 快樂時光過到好快~ 真的好開心可以參加到是次雷會!!!!

來到出清小賣部!!!! 多到放不下呀~~~
而且出清的產品一點都不雷, 我想只是sis一下子買太多!!!
我記得有(mac, nars, chanel, dior, bobbi brown, estee lauder, MJ, shiseido, IPSA等等)


大家一一地為自己介紹雷品呀!!!
雷品價錢方面.....真是"跳樓價"!!!! 想知有多"跳樓"....等我來告訴你!!! XD


我從大佬B那裡,買了"Benefit quick set brow gel" !! 出清價: "二十元" XD
(我太醜怪啦~~~ 打格仔先!!!! 大佬B好靚女呀!!! 尖尖的下巴!!! 羨慕!!)


真的超值呀~~~~~
因為counter買要"二百"大元正!!!! 即是說我有一折價把它買回家!!!!
我敢說.....平過開倉呀!!!!! (重點.....全新的!!!!! 呵呵!!!)


除了我買到好東西, 其他bloggers都交易成功!!!! 恭喜~~ (要相就問我取回啦!!)


跟部份blogger合照呀!!!!

最後幫大佬B慶生, 影班相 XD (各位有班相記得send給我呀!!!)
玩到十一點就bye-bye啦~ 好開心!!!! 辦得不錯的雷會!!!! 下次再來!!!

沒有留言:

發佈留言

歡迎大家留言, 但請不要有惡意中傷, 尊重自己尊重別人. 謝謝! ^v^

數字分頁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...